Thursday, January 27, 2011

hati saya ==''




aku tatau apee aku rasa nihh btoii or taaa ohh , sumtimess aku rase mcm tabolee nak go on. Bila aku skype dgn deaa. Aku tgok mcm bosan jehh. Bole taa aku nak ngess skgg ? em ==’’ . ke nihh perasaan aku jehh. Kenapa dah ta excted mcm bfo niihh ehh ? -,- . aku tadapat nak agak aa sbb pee. Emm. Apasal lhaa aku ngeshh mcm aku dahh ilg deaa ehh ? bongok jee. Err err ==’’ . serious aku mcm tatau lhaa nak cakap apee dahh skgg . hati aku dah ta bkobar bkobar cm dluu ohh. Sumpahhh. Mungkin sbb aku dgn dea dah jarangg cntct . cntct pun skypee jee. Lag sekali ngesh tgok gmba* sobsob. Tapi aku sayangg deaa , eyy eyyy . ntaa aaa doee . blank siaa otakkk nihh ! yee. Mgkin sbb jarang cntct . humm . redha jee lhaa. If ilg deaa , aku dah cuba yg terbaekk . tp mcm pelannn sangat jalann nyee. Ke aku dahh putus asa , sumpahh byk gilaaa dalam palee otak akuu niiihh , yaawohh ! tahan , couple or break ??



mcm sial ayat .
* laki  kau tga keliru nak pilih kau atau awek dea lagi sorang
urgh !




p/s : saya cuba bertahan supaya tidak hilang awak * FA .
selamat malam awak , saya cinta awak fathi aiman


tdoee dalam tangisann * krohh krohhhh

✿ well-hello-stalker ✿