Monday, January 17, 2011

buahhati saya * love love ^^.)



hatijantungintanpayung <3

Bie bie .
Sumpahh ohh .
Tatau kenapa semalam syg happy sgt .
Rasa mcm sweet sgtt.
Eheh .
Ni syg yg rasa .
Wink wink .
Tgok bie borak .
Kalah mulut pumpan pok pek .
Omg .
Rasa nak pegii kat biee tutup mulut .
Comel jehh ;D
Tmee bie bercerita pom pang pum .
Bersama kumar 
Buat syg gelak senak perut ehh ;D
Sgt sgt kelakar ,
Kawen kat hotel lahh .
Ape sehh ?
Kenal sepuluhh tahunn berbagai bagaii .
Haha .
Gilooooo ~
Seriouuuss rasa sweet sgt ,
Bile bieee cakap pasal anak kite * bajet anak betull .
Hahaha ,
Dapat rasa aura menjadi seorang abah sgt kuatttt ,
Awww awww .
Saya pun dah rasa saya nihh mama ,
Mahu mahu mahu ;D
Ey eyy ,
Awak sweet tahuuu ;D
Actly ,
Sorry if saya kuat tacinnn .
Sebenanyeee kan bieee .
Saya suka tgok awak maraahhh ;D
Suka gilaaa ,
Sebab .
Nampak penoo rasa cintaaa .
Tapi .
Tatau laa kalau to semuaaa gurau or jaga hatii ;D
Saya tak ksaa ,
Asal sekarang saya rasa happy bile adee awak disamping saya .
;D
Sorry ,
Sebab kita susa nakk jumpaaa ,
Mak abah risau anak dea jehh too ,
Hope biee fahamm ,
If bie rasa susa , penat , boring & menyampah ,
Cakapp tau.
Kita talk baek baek .
Syg tamo kita adee prob masa depan nati .
Syg dah tak kuat nak tempuhhhhh ;(
Cukup lahh dorg dorg yg myusahkan hdup syg selama hdup nihhh .
Hope kita kuat dgn hbungan nihh sygg,
Awak ajar saya bersaba ehh ;D
Saya jenis taksaba .
Terus buat keputusan dgn tanpa segan siluu ;D
Ey ey ,
16/jan/2011 .
First tmee dapat mskoll  (-110 mckol - . BARNEY <3 )
Seriouuussss .
Teruja nihhhh ;D

Saya cinta awakk lebihh dari apepun , hope kita kuat untuk tempuh halangan lepas nihh.


SAYANG FATHIAIMANFATHULDANISHALEESYAFASIHAHFATHELDANIEL <3

P/S : KEPADA IBU BAPA MEREKA DI ATAS , LAGI SEKALI SAYA MENCILOK PICC ANAK KORANG.







✿ well-hello-stalker ✿