Monday, January 10, 2011

budak kecik bercinta ^^ ,



GEDIK * iloveyouubie <3

katanya bila brcintaaa mesti kena adee semua kat bawah ni .

  • selalu sayang kat orang yang kita sayang 
  • cinta dia dengan sepenuh hati kita
  • jujur dengan cinta kita
  • setia pada satu * ofcos .
  • sayang kan hubungan.
  • tak lupa couple kita
  • takde curang curang && takde orang ketiga dalam hubungan.
  • paham antara satu sama lain.
  • tak buat apee yang gf or bf kita tak suka.
  • selalu rindu && cinta kan couple kita .


suka bajet bajet oh , HAHA . * ohh, okk tape tape . ngee





saya * wink 

kata nya tentang saya 7 perkara , awww <3
  • sempoii * tipuu ohh .
  • GF impian pasti * aiman mmg suka bajet . HAHA,
  • satu kepala dengan dea * dan dan .
  • sayang && cinta dea * errr , sapee ckp ? ^^ , ilybie.
  • Manje * tipuu , saya garang ok !
  • gela gela macam dea * ishhh ~
  • sanggup melayan dea sampai pagi pagi * jaga hati jee to. ^^, HAHA.



buahhati <3 

hey hey ,
ni untuk awakk pulak biee <3
tentang awak .

  • awak sangat gila BABI * geram kadang kadang .
  • terlampau sempoii . * ta takot org ni budak .
  • suka merepek . * saya layan jee.
  • jiwang . * tersangat sangat .
  • suara awak. * buat saya caerrr ~
  • sweet like gula gula getah. * bajett , sajee tulis ni . HAHA. ilybie.
  • tade perasaan. * kadang kadang ,
  • kuat cemburu. * suka cari point .
  • suka buat saya gelak. * ni pun sajee tulis . HAHA.

3 PERKARA LAGI SAYA NAK AWAK TAHUU .
  • SAYA SAYANG AWAK.
  • SAYA RINDU AWAK
  • SAYA CINTA AWAK .


DORA SAYANG AIMAN <3


✿ well-hello-stalker ✿