Tuesday, February 15, 2011

gedik sana sini ♥


  hallo , malam ni aku nak cerita pasal tarikh 12.02.11 . wow . macam ade yg menarik jahh , aku dann dea jahh yg tahuu * bajett gilaa siall . HAHA . biaa aaa , kau ade ? tadee kann . so better shut upp . huuu ~ dah-2 balekk kepada story kitaa , 11.02.11 . aku dah overnight dgn kawan-2 cllge aku . serious best wehh , aiypp-2 ta boleee story lagi pasal ni . picca belum upload aa. So korang relax , lepak & chill dulu oke , ni akuu ctee pasal 12.02.11 . auww auww . serious aku sayangg tarikhh nii . HAHA . sbb ? jengjenggjengg , tade pape pun . aku jumpaa boyfiee aku yg tercinta . fathi aiman bin malik . HAHA . padahal 11.02.11 tu aku dah lepak dgn dea sampaii pg . adoo -,- . takenal erti penatt kee biee ? ishh . HAHA . tape-2 demi gf tersayang. Tapee kan awakk . hihihi . aku celik mata pukul 2.30 ptg . aku pun gosok-2 mata , first sekali crik hp . yeahh ! ni deaa kau hp . bukak-2 . err err -,- . tadee mcj . tdo mati sayangg saya nii . tapee aaa . aku pun tgedik-2 tekan button hijau kat phone . ape lagi cll lovelove aa . saja nak kacau dea tdoo . haha . then . dea pick phone . aku pun perli aa ape lagii * kata pukul 10.30 . dah bgun . haha . bajett . dea pun gelakk-2 manja rasa nak tampa jee bila dga suara dea bgun tdo . eee . geramm . HAHA . * gataii . dea pun suro aku siapp . gelabahh gilaa . panas-2 nak pegi mgonjeng kua . mmg tak aa . aku pun lengah-2 . aku tgok zue online . potpet sana sini . ttbe hp bunyi . * lovelove calling . HAHA . aku dok bsenang lenang lagi atas katil . tak mndi tak ape , haha . dea dah siapp , wow ! boyfie saya semangat nak kua nii . malang awak dapat girlfie mcm saya bie . sorry -,- . hummm . argghhh ! dahhh . smbung ctee aaa . then . aku pun tgedik-2 terjun katil . amik tuala mandi pe sume . make up-2 . then . ajakk budak-2 makan sekali dgn aiman . then . jalan kaki aaa kami , 7 org . * dalila , ain . mmi , aimi . zue , aku && wanny  . ktorang Nampak comel tme tu . HAHA . perasan gelaaa .  biaa aa kann ! then . ktorg semangat nak makan . dah duduk order air ape semua , kedai tak bukak lagi ! then . kami 7 org pluss aiman . lari-2 anak lintas jalan dgn niat nak  makan nasi lemak , ttapi kami tidak dilayan , sbb kedai tak bukak lagi . HAHA . duduk kat situ , gelak-2 . then kilat sambar mymbar . HUJAN . teruss . basah lencun kat situ . keras . then . kami nekad nak redah jee hujan . * kesian awak dpt gf suka susa kan awak . sorry bie . tme tu aiman pun lencun . abis basah baju NIKE HARIMAU MUDA dea , haha . tapekan bie . sorry tauu ! then . ktorg menahan lapaa . lepak kat foodcourt smpi hujan reda , sementara tgu kedai nasi lemak bukak ! tme aimi mimi dgn wanny , tga bsusa payah makan kelapa , yaawoh , belemuihh anak-2 orgg ni ,. Tp comel gela mimi dgn aimi tme tu . HAHA . geram-2 . then . kedai dah bukak , yahooooooooooo . makan nasi lemakk ! dap-2 . masing-2 nasi lemak dua . lapa kott ! HAHA . gela babi . then borak-2 ape nta . best gelaa . dah abic makan tu . aku pun beransur tme untuk gedik-2 dgn aiman pulak . hahaha . dari gombakk tak hujan . smpi selayangg hujan lebat ! yess . mmg aku sukaa . eee . kesiann ktorg kuyup , ttbe aiman . ajak teduh kat ruma deaa . aku pk dea main-2 . malu aa pulak parents dea ade . sekali btoii-2 . arghhh ! biee . sumpahhh . speechless . smpi-2 aku tdiam , sejuk satu hal , ttbe mak dea kua . aku dah keras . HAHA . tape-2 . aku pun tgedik-2 pegi salam . tgn basah-2 . * sorry makcik -,- . then . aiman bg sweater dea , yaawohh . sweet gelaaa ! -,- . iloveyouu biee . hihihih . aku pun masuk . omg ! abah dea . err err ==’’ . deam kejapp . bapak dea byk gela tnyaa , err err , serious aku buat-2 cool . segan + malu . sume adee . then mak dea buat air teh . * makcik , sedap gelaa manis jee . HIHI . then . bju aku yg basah tu . aku tuka . ee . dah aa segan nak naik atas . mama dgn abah dea ade . * macek pacek maafkan yana . err -,- . then . dah tuka bju . aku pun kua pegi selayang mall dgn aiman . crik baju aku ! tp niat aku nak beli sumthin untuk aiman . alhmdulilah , aku bg dea wallet body glove . em ==’’ . to jee mampu bie . tape kann ! ;D hihi . then , tak kemana . balikk ! lepak ruma aiman dgn mama dea . sumpahh ! aku kelakar . susa nak dapat mama mcm to . sweet gela anak beranak . bole gurau-2 . haha . aiman kasa buat mama dea , jahat ohh ! ==’’ . eee . sumpahh . tabole lupa ayat nii * eeee malu . HAHA . smpi tutup muka pakai bantal mama dea . haha . comell tahuu takk macekk ! eee . cubit kang ! haha . thanks untuk air teh and tumpang teduhh tmee hujann ! nak balek mama dea sempat buat lawak lagi . hee . aku dah tuka baju yg aku baru beli tu . siap-2 . lepak dgn kawan-2 aiman pulakk , sumpahh mati keras akuu . HAHA . tak pndai bgaul . keras aa kat situ ! ;D then , lepak-2 . dorg plan nak jalan-2 . aiman dah buat muka , mcari alasan . last-2 kantoi gakk . ali dapat kejar . selepas aiman plan nak lari dari jalan-2 . HAHA . kelakar aa . alasan ta bole blaa . tatau nak ckp aa bie . aiman dgn muka tidak rela . akher nya akur . terus perjalanan ke PD dan patah balek ! hha . mmg tak saket pinggang . haha . then lepak R&R seremban . adoo ,. Ali ckp di mana ade aiman , di situ ade aku . em ==’’ . bukan niat nak mbontot . tak biasa aa . hum . mcm terasa aa pulokk ! tadee aa . then . lepak-2 . ayat ni aku ta bole bla * bodoh menunjuk-2 . hahaa. Mana dea dapat ayat to ? usop-2 . mcm mana aa wifey dea bole tahan dgn dea , kalau aku dah buno da . kelakar gelaa ==’’ . dgn muka serious dea . gela babi . tatahan aku ! puak sbla , sibuk dgn kak limah balik rumaa , adoo ==’’ . tburai perut lepak dgn korg gelaa ! haha . aku tapena lagi merasa naik moto jao-2 . jao ke ? jao aa gakk en en en , naik bukit tunku ta bole blaa ! sumpahh meremang elak jumpa jee . eerrr -,- . choiiiiiiii ~ then . dah smpi selayang . lega ! ^^ . mcm biasa mamak ! haha . tde tmpat lain . smpi pg tu . ktorg breakfast ! makan ape sumee , then pegi selayangg mall . jumpa macek aiman pulakk ! serious perangai akuu teruk , tme jumpa . aku tak salam . kerek enn ! ishh . * saya segan aa macek . then jalan-2 selayang mall . crik topi kak mimi . err err ==’’ . nak sandal to biee . lawaa -,- , naknaknak ! then crik clcom blue . mcm org gelaa . haha . padahal xpax ade , tanakk . nakk clcom blue gakk ! cll free kata nya . sekali xpax pun adee aa . keco-2 . HAHA . dah smpi-2 kedai celcom . * miss . bpe 1 num ? miss tu jawap . * limabelas linggit . err err ==’’ . jap-2 . duduk lua . kira-2 duit . erghhh . duit ade , rm28 . HAHA . tak cukup 2 ringgit . pk-2  . * tingting . aiman ckp nak mnx kak mimi . aku mcm segan aaa jugakk ! buat muka teball jee . HAHA . then dah beli numb ape sumee . aku pun gerak balekk gombakk ! balekk tu baru aku salam mcek aiman , sorry biee . tak sngajaa ohhh . iloveyouuuu bie. Hee . eyarghhhh ! tamat suda story untuk arini . btw aku nak ckp . aku takan lupa tarikh ni . 11 & 12 feb 2011 . gila bermakna ouhh ! <3 terimakasih atas kenangan ini bie & kawan-2 . moah moah .


psttpstt , aiman aiman . awak tahu tak sayang awak , saya sayangg sangat-2 .

✿ well-hello-stalker ✿