Wednesday, March 23, 2011

engkau -,-





engkau .
aku nak mnx maaf sebab aku taleyh macam dulu , aku nak berubahh . aku dah ade aiman . aku harap kau faham . jyeahh . aku sayang kau . tapi . dulu ! swear (!) aku pelik dengan kau . kenapa masa aku sayang kau dulu . sikit punn kau taklayan . alaaalaa sampah jehh kauu layan aku . aku sayang kauu dulu , kau tengok macammana kan aku sayang kau , tapi . kenapa kau blahh macam to jahh ? kenapa ? sekarang kenapa kau nak carik aku balek ? sebab nak buat aku nges mcm bfo bfo ni . pahtu . aku dahh sayang kau teruk teruk , aku buang org yg sayang akuu . pahtuu kau tinggal aku tkontang kanting sorang sorang ? woahh ='] . tahniaahh , kau dah berjaya punn buat aku sakett , buat aku nges . buat aku jadi bodoh . thanks a lot sayang . sebab buat aku buta . aku nampak kau yang terbaek . aku bukan nak buruk kan engkauu . tapi kauu yang pernah jadi yang pertama dalam hidup akuu , banyak aku dah lalui bersama kau ,sakit akuu , marah akuu . sedih akuu ! selama 3tahun ='] . yeahhh , aku bahagia selama 3tahun dengan kau , walaupun aku banyak sakit -,-' banyak buat kau saket hati dengan perangai aku ni . kau lelaki yg pernah tampar aku 210710 . aku tapena lupa ! sebab kau orang pertama . terimakasih yeaa. sampai sekarang aku masih taleyhh lupa kau . aku tanak hancurkan hubungan aku dengan aiman , aku tanak dah . serik (!) sebab kauu tapena ade dengan aku time aku betulbetul perlu kan . aku tatau aku ni sape jahh dengan kauu bfo nii ? aku mnx maaf eh ! lagi satu . ape yang aku pernah pakai barang-2 kau , duit kau . aku tadapat nak ganti balek . hope kau halal kan . aku pun halal kan ape yang aku pernah bagi kat kau .


================

terimakasih cuz pernah jadi sebahagian dari hidup aku , till now aku still taleyh lupa kan kau , kesian aiman . aku sayang aiman . aku takan berubah macam dulu . aku takut aku menyesal mcm sebelum sebelum ni . so pls. jangan buat aku igt kau lagii . jaga diri . hope dapat yang lagi perfect . lagi baek . humm.

======

onlyyouufathiaiman .

===

✿ well-hello-stalker ✿