Tuesday, March 8, 2011

gulahati ^^


saya gemukk =='

Fathi aiman bin malik .

 Awak yang pertama dalam hidup saya.
 Awak yang mengajar saya apa itu setia .
 Awak selalu manja kan saya .
Awak selalu buat saya rindu awak . 
 Awak selalu buat saya geram nak geget awak .
Awak selalu buat saya nanges. 
 Awak jahat .
Awak baek  .
 Awak selalu paksa paksa saya makan .
Awak selalu cakap I love you sayang . 
  Awak selalu cakap merepek buat saya nak sepak awak .
Awak suka buat suara comel bila bangun tido. 
 Awak suka banyak cakap macam punggung ayam.
Awak selalu buat saya sayang gela kat awak . 
 Awak selalu marah marah saya .
Awak suka tarik rambut saya .dsfs
 Awak comel.
Awak tak comel .
 Awak gela.
Awak handsome. 
 Awak tak handsome.
Awak gemuk. 
 Awak kurus .
Awak busuk. 
 Awak wangi .
Awak suka gelak macam orang tak btoi .
 Awak suka buat saya gelakk .
Awak yang terakhir dalam hidup . 
..........................................................................................

Ps : haa ~ pegi lantak aa awak macam mana pun en en en . awak saya punya sorang kann ! taya nakk beria lhaa oke ;D saya sayang awakk . buruk , kacak awak tetap nor ellina edora owns  <3 ailafchiuu heart ! awak pelangi hidup saya ^^.  .



✿ well-hello-stalker ✿