Saturday, March 26, 2011

lu sakai , bole ?







Wehh , sorry aa . aku buat entry pasal kau . err -,-‘ aku pun takenal kau sapee . hum . hope kau halal kan aa ape aku nakk ctee ni . aku pegy selayang mall , saja jalanjalan dgn niat nak beli wrapper untuk present along & abg iwan . so pegy lahhh kedai DIY kat selayangg mall . tgn aku sibuk menaip dari rumaa sampai selayangg , syoksyok aku mesej . mak aku pun setel beli semua . then pegy kaunter nak bayar aa kann , takan main guli lakk -,-‘ hum , sibuksibuk tgn aku menaip text to . smbilsmbil aku usha cashier to buat keja , tadaaa . mata aku tajam terus shoot leher dea . ohhh goshh -,-‘ luvbitee ! err err . alamak . sakai doe kauu ni minahh . alaaalaa kau buat luvbite dengann lakii kauu , kasi tengok aa . ni beria noo tampal plaster . yuckss . selekehh aa kau nii nyahh –-‘ swear (!) sikit cemburu pun aku tadee . hum . aku bukan nak kutuk kau ke ape . kau dah tahu kau tuu free hair , keja cashier . tayah nak luvbite luvbite aaa . pikiran org lain lain , tengokk mcm akuu . aku terus pk kauu lain nyahh . kesian kauu . aku tahu tu hak kauu , kau nak luvbite bpe byak sekali . sampai penuh satu badan ikut suka kau aaa . kubur kau dengan aku pun taksama . lainlain kann . aku pun tak perfect . aku pun bukan nak jatuh kan kau . but pk aa . kauu tu pumpan kak -,-‘ kalau pumpan lain sikit tanggapan org . huh . lagilagi org tua mcm mak bapak aku . ape dorg pk . haa ~ lagi satu silap kauu . kauu dah taruk plaster . sibuk tekantekan plaster to . apahal ? sakai ? adoii . makk akuu tak hadap aa nak tgok luvbite kauu too . hum . mcm aku nii tgokk , aku tadehal . kau amerika en en en ! so aku malas nak port . aku serba salah dgn org tua jahh tgok kauu kak hoii ! . sukahati kau aa kak wehh ! yg pasti lu sakaii lahhh wehh ^^ . sorry tauu . aku takde niat nak kutuk kauu , aku just bgtau kenyataan nye . kalau kau dahh kawen . haaa ~ kau btaoo laki kauu , tayah sakai sgt nak luvbite-2 . ariari dea bole lambung kauu , hoho . sorry kasa sikit ! menyampahh siak tgok muka lu , haha . aku rasa elok kau seret muka kau kat jalan aaa -,-‘ HUH !
========
Pesanan : untuk korang yg baca , aku mnx mf yah yah yah . if ayat ayat aku kat atas kasa sgt . swear (!) aku bengang . aku pun manusia hina jugak . taklayak nak mnilai org , aku just nak cakap , ape yg patut aku ckp . if korang taleyh terima . sorry , yeayyyy . seeepppp ^^ .
==
Byebye [^^,]

✿ well-hello-stalker ✿