Monday, March 14, 2011

saat bersama :')


rindu dea.
haha.
takde lhaa.
sajaa gedik nak tnjuk lappie.
lawa pulakk lappie aku.
* abai kann gamba ituu .
kisah lamaa =='
tanak igt punn .
ohh - emm - gee !

.....................................................

Hum. Kerinduann mbuak buak ttbe ==’ serious . sumpahh . korangg . aku rindu kita yg duludulu duduk sebilik , makan samasama . gelak samasama. Tdo samasama. Sumpahh aku flashback semalam , menitik air mata aku wehh ! hum. Aku nak ulang balek bole takk ? semua kenangan dgn korang tanpa bergaduhh. Aku nak kita ariari happy . kitakita jehh. Tanpa org laenn . hum. Sumpahh. Aku rinduu wehh. Aku nakk buat baby-2 dgn korang , sampai korangg bosan nak layan akuu , aku rinduu nak tgok korang masak ==’ aku tak reti masak . rindu nak kemas bilikk . then . 2 3 minit bilik kembali hancur . aku rindu nak hot storr . duduk kumpull . pahtu gelak samasama , maki samasama . lepak setable samasama. Lepak nasi lemakk. Nasi bujang pasti kita. Haha. Bahanbahan org , tgok muvee dalam bilikk ==’ wehh . swear (!) aku rindu setengahh mati sebab aku tade kawan laen dahh macam korangg ==’ aku ade korang jahh wehh. Please aku nak ulangbalik kenangan. Maybe bg korang biasabiasa jehh. Tak bg akuu wehh -,-‘ aku rindu nak shishuk dgn korang. Bole ? oke cunn. Aku rindu nak online depan bilik , lappie aku takde window7 mcm korang. Hoho. Lariklarik anak hp bunyi non stop ==’ korang pun mympahh. Yess . aku tahuu ==’ haha . dulu agak tanak jadi orang skg baru myesal -.-‘ sengett ! adik mimi . dalila aku rinduu shisha . aku rindu muvee . aku rindu hangout dgn korangg . tanpa orang lain .



Aiman.Ain.dalila.aimi.mimi.zue.wanny.izat.


=========================================

Wahh. Complete. Aku nak dgn korang jehh.! Naik genting Karoke.muvee.lepaks.shisha semua lhaa. Kitakita jehh. Seronok nye. Mcm gambagamba ni.
………………………………………………………………..


belle & dalila.
belle.
kita tak kawan lama.
ni jee gamba aku dgn kau.
thnks .

 .....................................


hoho.
rindu mereka juga.
hanan.maya.teha.tqa.
rindukorang.bole ?

........................................



hehe.
genting & shisha.
auww.
rinduu tahuu takk ! =='

..................................



complete.
yeahh.
bole aku nak ulang balekk ?
aku nak rasa semua nii balekk tanpa ade spoil sikit punn .
^^. 

.....................................

terimakasihh daun keladi kepada kereta ini .
kerana byk melayan kerenah kami .


owner dea .
jengjeng . * bunyiii drummm .


tadaaaa .
terkejuttt teee * copy ayat johan.
yee .
dea TAK gemukk .
TAFF .
* tgn kebahu , mata keatas .
haha .

.............................................

ps: ade masa , aku nak repeat balek semua niii .
btw.
aku rindu korang like hell.

..............


i l o v e y o u .
..................

✿ well-hello-stalker ✿